nov04
Retourneren
Hoe kan ik producten retourneren?
Neem contact met ons op via mail of telefoon en leg uit waarom je spullen wilt retourneren.
Als we daarover overeenstemming hebben dan voorzien we je van instrukties en een antwoordnummer waarmee je gratis kunt retourneren.
In bepaalde gevallen willen we dat je op eigen kosten retourneert, maar dat is meestal in gevallen die sterk afwijkend zijn.
In alle jaren dat we nu produkten leveren aan onze lieve klanten hebben we nog nooit niet een oplossing gevonden waar iedereen blij mee is.
nov04
Verzendkosten
Rekenen jullie verzendkosten? En is er ook een minimaal bestelbedrag waarboven geen verzendkosten worden gerekend?
Ja, wij rekenen verzendkosten.
Voor Nederland is dat €6.95. Dit is een deel van de werkelijke verzendkosten waar ook de handling van ons distibutieberijf in verwerkt is. We verdelen dus de kosten voor het verzenden tussen u en ons.
De (internationale) verzendkosten worden ook getoond tijdens het afrekenproces. Als je het dan te hoog vindt kun je nog altijd je bestelling afbreken. Je bestelling vervalt dan.
Wij hebben (nog) geen optie tot gratis verzenden omdat we proberen onze prijzen zo scherp mogelijk te houden. Verzendkosten zijn echte kosten en moeten links- of rechtsom betaald worden. Als we ze niet in rekening brengen dan worden ze, zoals veel bedrijven dat doen, versleuteld in de productprijs.
Nee, dat verkopen wij niet. Stichting Heel de Wereld kan daarbij wel assisteren. Neem daarvoor contact met hen op via info@heeldewereld.nl, zij helpen graag!
Als je voor 18hr00 bestelt op werkdagen en de produkten zijn op voorraad, dan heb je de zending de volgende dag in huis. Het blijft mensenwerk dus het kan wel eens anders lopen maar dit is ons streven. We zijn ook afhankelijk van externe vervoerders zoals PostNL waar wij geen invloed op hebben.
Wij hanteren meestal een vrij uitgebreide productomschrijving. Niet alles staat daarin mede ook vanwege wettelijke beperkingen. Het internet biedt een schat aan informatie. Je mag ons ook altijd bellen of mailen voor persoolijk advies en extra informatie.
Ja, wij zijn hetzelfde bedrijf maar onder een nieuwe naam die ook gelijk voor onze eigen productlijn het merk zal zijn. Daar zijn we heel trots op.
Ja, wij selecteren alleen natuur(lijke)produkten.
Officiëel niet omdat wij als bedrijf (nog) geen certificering hebben. Alle ingrediënten worden echter zo schoon mogelijk en van de beste kwalitiet geselecteerd en bij voorkeur waar mogelijk biologisch.
Soms zijn biologische producten minder schoon dan niet biologische produkten. Wij kiezen altijd de schoonste optie.
Chlorella is de enige uitzondering binnen de bio certificering omdat deze nog niet gereguleerd is. Onze chlorella is geproduceerd door een erkend biologisch gecertificeerd bedrijf.